АДМІНІСТРАТИВНЕ ТА СУДОВЕ 

ОСКАРЖЕННЯ

Для початку треба зазначити, що фіскальні органи мають право проводити такі види перевірок: камеральні, документальні (планові або позапланові), виїзні або невиїзні, фактичні та інші перевірки.


Фактична перевірка здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, з питань дотримання норм законодавства з регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтва, у т.ч. на виробництво та обіг підакцизних товарів, а також дотримання роботодавцем норм трудового законодавства, в частині оформлення трудових відносин з найманими працівниками, виплати їм заробітної плати та сплати відповідних сум податків до бюджету.

Таким чином, поле діяльності у контролюючих органів достатньо «широке». Крім того, фахівці податкової служби при проведенні планових або позапланових перевірок не завжди дотримуються вимог чинного податкового законодавства. Практика показує, що більше ніж 90 відсотків випадках, податківці просто «натягують» суми штрафів в ході перевірок і при визначенні фінансових санкцій застосовують норми законодавства по-своєму, а іноді з грубим порушенням.

Фахівці юридичної компанії «НАДІЙНИЙ БІЗНЕС» мають величезний досвід роботи як в державних органах так і в приватному бізнесі, який дозволяє знаходити суттєві недоліки і порушення, які допускають податківці в ході проведення перевірки, а також при складанні актів перевірок, що в свою чергу призводить до вирішення спірного питання на користь підприємця.

Система побудована так, що пересічному громадянину, без професійних навичок практично неможливо скасувати неправомірне рішення фіскальних органів про нарахування «астрономічних» сум штрафів, ні в апеляційному порядку, ні в суді, тому послуга з підготовки апеляційного оскарження нарахованих сум і застосування штрафних санкцій є досить актуальною.

Але, для здійснення процедури апеляційного оскарження необхідно витримати норми податкового законодавства, особливо це стосується термінів. Так, платник податків має право оскаржити акт перевірки протягом п'яти робочих днів, наступних за днем отримання цього акту. Також, платник податків або уповноважена особа має право брати участь у розгляді заперечень.

Таким чином, краще всього коли до початку проведення будь-якої перевірки, а податкові органи зобов'язані за 10 днів повідомити про це платника податків, приєднається наш фахівець, який чітко контролюватиме порядок проведення, терміни і законні дії перевіряючих при проведенні документальної перевірки.

Спеціаліст юридичної компанії здійснить доперевірочний аудит (аналіз) фінансово-господарської діяльності за період, що буде перевірятись, визначить слабкі місця, розробить, спільно з Вами, стратегію і тактику при проведенні цієї перевірки і у разі незаконних нарахувань штрафних санкцій повністю забезпечить проведення оскарження їх нарахування в адміністративному та судовому порядку.

Вартість послуг - за домовленістю в залежності від виду перевірки та її складності.

Надішліть Ваше питання на пошту: yurist@2-yurist.in.ua або зверніться за безкоштовною консультацією по телефону.