рро ТА ЛІЦеНЗУВАННЯ

Усім відомо, що в Україні значна частина грошей “ходить” у формі готівки. Сам рух відслідкувати важко. Тому застосування РРО – це своєрідний контроль держави за грошовими операціями.

Загалом, реєстратор розрахункових операцій (РРО) — це пристрій або програмно- технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції. Він призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг).

Основною сферою застосування РРО є торгівля/надання послуг для населення, коли використовується готівка чи особисті платіжні картки. РРО реєструється в органі фіскальної служби за місцем реєстрації су'єкта підприємницької діяльності. У випадки використання РРО на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, до початку експлуатації, РРО необхідно поставити на облік в податковому органі за місцем його використання (не стосується РРО які використовуються на об'єктах виїзної торгівлі (надання послуг), та резервних РРО). 

У деяких випадках, передбачених законодавством України, сам по собі факт державної реєстрації недостатній для заняття окремими видами діяльності, потрібне також отримання ліцензії.

Суб'єкт господарювання, який має намір проводити певний вид ліцензійної господарської діяльності, звертається у відповідний орган ліцензування із заявою встановленого зразка про видачу ліцензії. 

Крім того, до заяви про видачу ліцензії додається відповідний перелік документів, на оформлення та підготовка яких необхідно витратити багата часу та сил.

 

Наші фахівці в найкоротший термін підготують відповідні документи для реєстрації РРО в органах фіскальної служби, а також оформлять необхідний пакет документів для отримання ліцензії в органі ліцензування.